Organisatorisk Robusthed

Skal din virksomhed klare sig i den øgede konkurrence, er der ingen vej uden om at lukke gabet mellem, hvad ledelsen vil, og hvad organisationen kan.

Summit Consulting arbejder med en unik integration af ledelsesudvikling og organisationsudvikling. Summen af 10 års erfaringer med, hvad der skal til, for at en organisation kan skabe stærke og holdbare resultater, har vi samlet i begrebet Organisatorisk Robusthed.

Organisatorisk Robusthed er en udviklingsmodel i 5 faser:

Fase 1: Measurement. Måling af den organisatoriske robusthed.
Fase 2: Gap Analysis. Diagnose, anbefalinger og fælles prioritering af indsats.
Fase 3: Action Design. Udviklingsproces designes og aftales.
Fase 4: Change Intervention. Udviklingsarbejde og organisatorisk forankring.
Fase 5: Performance Effectiveness. Effektmåling og dokumentation.

Vi har udviklet 6 unikke indikatorer, med hvilke vi kortlægger og sammenligner, hvad ledelsen vil, og hvad organisationen kan. Analysen indgår i den første og afgørende afklaringsfase og rapporteres selvstændigt til ledelsen.

Summit Consulting tager ansvar for hele processen fra start til slut. De 5 faser i modellen sikrer en fokuseret og effektiv udviklingsproces. Vi designer og skræddersyr altid processen med afsæt i analysen og efter fælles prioriteringer med ledelsen.

Læs mere her

Tag temperaturen...

...på din organisation, og test din organisatoriske robusthed med vores selvevalueringsværktøj her

Det tager kun få minutter!

© Summit Consulting by M2 Reklame & Software.